You have an outdated browser

Please update your browser

Update browser

KONTAKTA OSS

Reklamation av våra produkter

Har du råkat ut för dålig fisk eller skaldjur från Royal Greenland, så vill vi gärna hjälpa dig att lösa detta problem. Fyll i reklamationsblanketten så hjälper vi dig direkt.

Reklamationsblankett

Tack! Vi återkopplar så snart vi kan. För närvarande har vi en mycket hög arbetsbelastning, därför kan handläggningstiden bli längre än normalt. Vi tackar för din förståelse om det kan dra ut på tiden.
Något gick fel…. Prova igen, eller maila oss på reklkundeservice@royalgreenland.com

Så här behandlar vi ärendet:

  • Din anmälan tas emot och vi upprättar en reklamation utifrån dina ifyllda uppgifter. Ibland kan det vara nödvändigt att även skicka in förpackningar. Spara därför dessa i frysen tills ni hört av oss.  
  • Ärendet behandlas så skyndsamt som möjligt. Du kommer få ett konkret besked – antingen via post eller angiven mailadress. I de fall ni kompenseras skickas detta ut via post.
...